Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Φθινοπωρινό βραβείο


 



Καλό μήνα σε όλους τους επίμονους αναγνώστες!Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά,φορτσάτο και δροσερό,πολύχρωμο και χουχουλιάρικο και απαιτεί ζακέτα,ζεστό καφέ,κάλτσες,καλή παρέα και απαραίτητα βόλτες στην εξοχή.Και λέω απαραίτητα,γιατί έχεις την ευκαιρία να θαυμάσεις από πρώτο χέρι την φύση να αλλάζει,να φοράει τα πορτοκαλί και τα καφέ που της πάνε πολύ,και να χορεύει τους σκοπούς του ανέμου και της βροχής με ρυθμό μελαγχολικό,προετοιμάζοντας την φαντασμαγορική είσοδο του χειμώνα.
Μέσ' τη γλυκιά μελαγχολία του Οκτώβρη λοιπόν,η καινούργια μου φίλη Kate,που καθημερινά καταθέτει ψυχούλα στο μικρό της παλατάκι μου χάρισε αυτό το όμορφο βραβείο και την ευχαριστώ από καρδιάς.


Διαβάστε παρακάτω μερικές ερωτησούλες "του νόου ασ μπέτα" που συνοδεύουν το βραβειάκι.

1.ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ:

italian pasta τι άλλο?Σε όλες τις μορφές και τις εκδοχές.Είμαι μακαρονού,τι να κάνουμε?

2.ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;

οι φανφάρες,η παπαρολογία - κινδυνολογία και η μίζερη αντιμετώπιση της ζωής.

3.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

ευγενείς,ειλικρινείς,χαμογελαστοί,γεμάτοι καλοσύνη και με μεγάλη δόση τρέλας.

4.ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ: 

η rock μουσική,το περπάτημα - τρέξιμο,η ποίηση,το μαγείρεμα,οι αγκαλιές και ενίοτε,το να βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο.

5.ΑΓΑΠΩ:

αρχικά τον εαυτό μου,γιατί μετά μπορώ να αγαπήσω και όλο τον κόσμο.

6.ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙ:

που δεν μπορώ να ταξιδέψω σε όλη τη γη.

7.ΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΙ ΠΟΤΕ:

τον τύπο εκείνο που από την στιγμή που τον έβαλαν μέσα στην αγκαλιά μου,στριμώχτηκε και μέσα στην καρδιά μου,τον γιο μου,όλα τα άλλα μπορώ.

8.ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΧΑΖΕΥΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΦΙΣΕΣ.

Της αγαπημένης μου new wave και ροκ σκηνής.

Το Liebster blog award το παραδίδω με την σειρά μου σε καλά χέρια :


Σε όλους εσάς εκεί έξω που μου δείχνετε την εκτίμησή σας καθημερινά και κάνετε την καρδιά μου να χαμογελάει 
με τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας!



20 σχόλια:

  1. Πώς τα κατάφερες να με κάνεις να λιώσω στα γέλια και να συγκινηθώ ταυτόχρονα, ένας Θεός το ξέρει!
    Πφφφφ... Τί θα γίνει με την πάρτη σου, κοπελιά???
    Λοιπόν, άσε λίγο χώρο ελεύθερο στον τοίχο, έρχομαι για... κουτουλιές!!!
    (Να είμαι δίπλα σου όμως, για να λέμε και καμιά... σοβαρή κουβέντα, ε???!!!)
    ;-)
    Συγχαρητήρια, βραβευμένη μου!!!
    Φιλάκια αμέτρητα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φταίει που είμαι πολλαπλή προσωπικότητα Γιάννα μου :P ,α και όσον αφορά τον τοίχο,
      σου 'χω κρατήσει γωνία ρεζερβέ αχρείαστη να 'ναι,να μου πεις όμως πότε θα σκάσεις μύτη,να πάρω το σοβαρό μου!
      Φιλάκια πολλά και καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  2. Με γειά το βραβείο.
    Με συγκίνησε η αναφορά στο γιο σου.
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι μου,να είσαι καλά και να περνάς τέλεια!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Μιραντάκι μου..να τα χιλιάσεις τα βραβειάκια σου!!!μπορεί να σου έκανα εγώ την απονομή αλλά δεν μπορώ να μη σε συγχαρώ!!απαντήσεις που δείχνουν πολύ σπέσιαλ τυπάκι!!γιό έχεις κι εσύ??είσαι πολύ γλυκιά μανούλα!!πολλά φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιτούλα είσαι πολύ γλυκό παιδί και σε ευχαριστώ γι άλλη μια φορά που με τίμησες,
      είπαμε ξέρεις να φτιάχνεις Δευτέρες και πίστεψέ με είναι χάρισμα αυτό!
      Σου εύχομαι να περάσεις ένα τέλειο ΣΚ γεμάτο δημιουργία και ευτυχισμένες στιγμές!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. να χαρεις το βραβειακι σου! συγχαρητηρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Εύχομαι να λάβεις πολλά ακόμα! Πολύ σωστή η απάντηση 5. ;)
    Να είσαι καλά Μιράντα μου! Καλή συνέχεια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Sel να είσαι καλά,ίσως να ακούγεται εγωιστική η 5 αλλά είναι πραγματικότητα.Φιλιά κορίτσι μου Καλό ΣΚ και σε σένα!

      Διαγραφή
  6. Με γεια το βραβείο... λάτρεψα τις απαντήσεις σου και χαίρομαι γιατί σε γνώρισα λίγο καλύτερα.
    Φιλιά, καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Έλλη μου,και εγώ αυτό παθαίνω όταν έρχομαι για επίσκεψη σε σένα,
      ανακαλύπτω συνέχεια καινούργια πράγματα για τον χαρακτήρα σου που με εντυπωσιάζουν τα μάλα!Καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Mού άρεσαν οι απαντήσεις σου
    καί η αναφορά στό παλικαράκι σου!!!Νά τό χαίρεσαι!!!
    Καλό μήνα!!!!Καλό Σ/Κ!!!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Dimi!Και εσύ να χαίρεσαι τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου!Καλό πολύχρωμο μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα στη μακαρονού!
    Υπέροχες οι απαντήσεις σου :)
    Ειδικά η 5!
    Φιλάκια κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αριστάκι μου,μακαρονού δεν λες τίποτα!Τα φιλιά μου και τις καλημέρες μου να σε συντροφεύουν!

      Διαγραφή
  9. συγχαρητήρια για το βραβείο..ωραίες απαντήσεις, ειδικά αυτή με το γιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ!Η αλήθεια είναι ότι ο γιος είχε την πιο μεγάλη επιτυχία από τις απαντήσεις! : ) Μου φαίνεται θα τον αφήσω να φάει πατατάκια σήμερα!!!Όμορφη ξεκούραστη Κυριακή να περάσεις!Φιλούθκια!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!! Εύχομαι πάντα τέτοια!!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου και χαίρομαι που σε γνωρίζουμε καλύτερα μέσα απο αυτές!!! Φιλάκια πολλά και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Σπυριδούλα για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια!Καλό βράδυ και καλή αρχή για την εβδομάδα που έρχεται!

      Διαγραφή

i love comments