Τρίτη 14 Αυγούστου 2012

Το βάζο ..... αλλιώς





 

Καλημέρα σε όλη την παρέα μου!
Σε παλιότερη ανάρτηση σας έχω δείξει πως θα φυτέψετε παντού,δες εδώ,τα αγαπημένα σας φυτά,χωρίς απαραίτητα να χρησιμοποιήσετε γλάστρες,αλλά διάφορα χρηστικά αντικείμενα παλιά ή καινούργια,αντικείμενα που τα έχετε βαρεθεί,έχουν χαλάσει ή απλώς έχουν χάσει την αρχική τους αίγλη λόγω παλαιότητας.











Με το ίδιο τρόπο μπορείτε να αναδείξετε τα λουλούδια και φυτά σας σε 'τύπου' βάζα όπως παλιά τενεκεδένια κουτιά,τσαγιέρες,βάζα από μαρμελάδες,ακόμη και μια άδεια κολοκύθα μπορεί να γίνει βάζο σαν κεντρικό θέμα στολίζοντας το τραπέζι σας.
Το σύνθημα είναι 'φυτέψτε παντού' δίνοντας σε παλιά και 'άχρηστα' αντικείμενα αξία,ξαναδίνοντάς τα ζωή,ακολουθώντας τους κανόνες της ανακύκλωσης.



















4 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μιράντα. Καταπληκτικές ιδέες!!! Να έχεις μια πανέμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες ιδέες!!Φαντασία να έχεις!!Τα μεταλλικά κουτάκια και οι κανάτες πολύ μου άρεσαν!! Nice post!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ό,τι είδα μέχρι στιγμής στο blog σου, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!!!
    Αμέτρητα μπράβο!!!
    Καλώς βρεθήκαμε!!!
    Γιάννα & Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθατε στο blog μου και σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια.Υπόσχομαι να σας κρατώ καλή συντροφιά κάθε φορά που με επισκέπτεστε!

      Διαγραφή

i love comments